På begäran!

Hej alla höstlovsfirare!

Jag har fått en efterfrågan från elever att öppna ett inlägg för kommentarer vad gäller läsning av litteratur. Detta inlägg är tillägnat er som läser böcker och vill tipsa, tycka, diskutera eller ställa frågor kring de böcker ni läser just nu. Fritt fram att kommentera, diskutera eller av ren nyfikenhet bara läsa andras kommentarer nedan, varsågoda!

Trevlig läsning!

Jag läser vidare i,  Älskar-hatar.

/Marie-Therése

Om Tystiklassen.se

Lärare som undervisar fotbollklasser i Aspuddens skola, född och uppvuxen i Stockholm. Brinner för skolans undervisning, retorik och bra böcker. I den här bloggen får du följa med i skolans vardag och ta del av en stor dos lektions -och litteraturtips. Här skapas och återberättas delar av mina upplevelser och erfarenheter genom fotografier och ord. Välkommen att följa med! Visa alla inlägg av Tystiklassen.se

2 responses to “På begäran!

  • 8E torsvik

    Hoppas du har det superbra! Du var verkligen en toppen lärare 🙂

    // från gamla 8E Torsvik

  • Marie-Therése

    Hej 8E, min gamla fina klass. Allt är bara bra med mig. Hoppas ni har det toppen i Torsvik. Nu kan ni följa mig på bloggen som faktiskt var till för er. Ni kan ha lite koll på vad jag har för mig om dagarna samt ta del av tips ni kan ha nytta av i skolan. Hälsa klassen med en bamsekram från mig

    /Marie-Therése