Helg igen?

mario2

Veckorna går så fort och ännu en helg överraskar mig med sin snabba ankomst. Jag ska som vanligt ägna mig åt att läsa böcker men en annan svaghet lockar även mitt intresse, nämligen Super Mario. Ska baske mig klara spelets sista level i helgen – är så nära nu! Eller hur brorsan?

Trevlig helg!

Om Tystiklassen.se

Lärare som undervisar fotbollklasser i Aspuddens skola, född och uppvuxen i Stockholm. Brinner för skolans undervisning, retorik och bra böcker. I den här bloggen får du följa med i skolans vardag och ta del av en stor dos lektions -och litteraturtips. Här skapas och återberättas delar av mina upplevelser och erfarenheter genom fotografier och ord. Välkommen att följa med! Visa alla inlägg av Tystiklassen.se

One response to “Helg igen?

