Sommarprat 2013

 

Sommarpratare 2013

 

 

I drygt en vecka har jag äntligen börjat lyssna på årets sommarpratare. Jonas Gardell var först ut och bjöd på både skratt och tårar. I årets prat får vi lära känna, kändisar, politiker, musiker, författare, modebloggare och ishockeyproffs lite närmare. Lyssna du också och låt dig inspireras av de personer som delar med sig en liten bit av sig själva.

Jag menar inte att du behöver lyssna på alla men börja med att klicka igång de pratare du känner vid namn. Flera sommarpratare har redan refererat till sin skolgång vilket fröken tycker är väldigt roligt. Det får mig att tänka på den tid jag delar med dig i skolan som jag hoppas sätter lite spår i dina kommande memoarer. Jag vill ändå tillägga att praten kan innehålla sorgliga inslag men slutar alltid med en bra känsla.

Lyssna och låt dig inspireras – jag är som vanligt helt hooked!

Om Tystiklassen.se

Lärare som undervisar fotbollklasser i Aspuddens skola, född och uppvuxen i Stockholm. Brinner för skolans undervisning, retorik och bra böcker. I den här bloggen får du följa med i skolans vardag och ta del av en stor dos lektions -och litteraturtips. Här skapas och återberättas delar av mina upplevelser och erfarenheter genom fotografier och ord. Välkommen att följa med! Visa alla inlägg av Tystiklassen.se

Kommentarer är inaktiverade.

