1+1=3

mt

Jag är tillbaka – men inte ensam!

En afton i slutet av maj, kom hon så till världen. Vårt lilla lyckopiller. Vår dotter.  60 rackarungar har bytts ut mot en. Jag trodde aldrig att något så litet kunde uppta så mycket av min tid.  Jag som tidigare varit så van vid att krama ut dygnets alla minuter – med aktiviteter jag själv valt. Nu styrs dagarnas ljus istället av en liten tjej vars leende har samma effekt som dextrosol. Älskade Alicia.

Bloggen får härmed lite annat innehåll än tidigare. Skolan kan jag inte peta i för tillfället men däremot tänkte jag fortsätta fylla inläggen med en stor dos livskunskap, pepp inför ett av de tuffaste skolåren. en stor boost i självkänsla, litteraturtips- (i den mån jag hinner bläddra i mer än pekböcker) och annat som nu fyller mina mammadagar.

Hoppas ni hänger med – för jag saknar er så mycket!

Om Tystiklassen.se

Lärare som undervisar fotbollklasser i Aspuddens skola, född och uppvuxen i Stockholm. Brinner för skolans undervisning, retorik och bra böcker. I den här bloggen får du följa med i skolans vardag och ta del av en stor dos lektions -och litteraturtips. Här skapas och återberättas delar av mina upplevelser och erfarenheter genom fotografier och ord. Välkommen att följa med! Visa alla inlägg av Tystiklassen.se

Kommentarer är inaktiverade.

