Podcasts

podcasts-app

 

Ladda ner den här appen så kan du välja och vraka mellan podcasts, sommarprat, språkkurser, och inte minst en pod om retorik!

För inte så längesedan lyssnade jag på Steve Angellos sommarprat. Gripande och intressant att följa hans extrema framgång inom musiken. Som jag ångrar att jag inte gick på deras sista spelning 2013.

Annars lyssnar jag mest på livsstilspoddar som Hanna & Amanda, Barnvagnspodden, Alex & Sigge, Strömstedt och Berg, Sparpodden och en med/av Gry Forsell. Det är lättsamt, lärorikt men främst underhållande under mina oändliga promenader med Alicia.

Om Tystiklassen.se

Lärare som undervisar fotbollklasser i Aspuddens skola, född och uppvuxen i Stockholm. Brinner för skolans undervisning, retorik och bra böcker. I den här bloggen får du följa med i skolans vardag och ta del av en stor dos lektions -och litteraturtips. Här skapas och återberättas delar av mina upplevelser och erfarenheter genom fotografier och ord. Välkommen att följa med! Visa alla inlägg av Tystiklassen.se

Kommentarer är inaktiverade.

